úterý 9. července 2013

** TVAROHOVÉ LÍVANEČKY **

Zdravím všechny :)

Tak jsem tu s receptem na lívanečky s ovocem a doufám, vám k něčemu recept bude :)
Jsou výborné! :)


Potřebujeme:
LÍVANEČKY

     * 2 vejce
     *150 g pol. mouky     (já jsem zase neměla jinou, než bílou :D )
     *250 g tvarohu (nejlépe ve vaničce)
     * 200 ml - 250 ml mléka (podle hustoty)
     * olej na smažení

OMÁČKA/POLEVA
     *100 g mražených malin
     * 2 nektarinky
     * třtinový cukr
     * lžíce másla (na pánev)
     * pár kapek citronové šťávy

A jdeme na to: 

Oddělíme si bílky a žloutky. Bílky vyšleháme do sněhu. Žloutky smícháme s tvarohem a mlékem a postupně přidáváme mouku. Přidáme vyšlehaný sníh a těsto máme na světě. Ano, cukr se nedává. 
Rozpálíme pánvičku, potřeme trošičkou oleje a nalijeme na pánev. Já jsem dělala vždycky 3 lívanečky najednou. Smaží se opravdu jen chviličku, za minutu a půl by měl být osmažený z obou stran. Měla jsem jich cca 20 ks.

Na polevu jsem si rozpustila trošku másla, přihodila maliny, nektarinky, posypala třtinovým cukrem  a míchala, až to trošinku nezhoustlo. Přidala jsem pár kapek citronové šťávy a hotovo.

:)

Podáváme buď teplé nebo studené a nebo teplé lívanečky a studená poleva. Jak chcete :))) 

Dobrou chuť.

Tesh

4 komentáře:

  1. vypadají lahodně, šikovná ;) já teda lívance ani palačinky dělat neumim (jakože ten kulatej tvar a celkově :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cvičit, cvičit a ještě jednou cvičit :D A pujde to!!! :D :)))kulatej tvar jsem udělala tak, že jsem to nalila na pánvičku a roztáhla do stran žufánkem (šufánkem, naběračkou) :D Snad si rozumíme :D

      Vymazat

Vaše komentáře mi dělají velikou radost =)
Díky =)