čtvrtek 20. února 2014

Jsem zpět! Boj je boj a já bojuju!

Krásný den sluníčka moje :))

Obávám se, že vás tu moc nezůstalo, ale třeba se ještě někdo najde:))) 

Od posledního dávného příspěvku se pár věcí změnilo. Nechci se omlouvat, necítila jsem v sobě tu holku, která s blogem začala, dnes mě ale spoustu věcí koplo do hlavy. Děkuji za podporu jedné skvělé blogerce :))) A jestli si to čteš, ano, jsi to ty, ten velký posun dopředu! :) 

 Jsem rozumově zase o kousek dál. Začal mi ve škole třeťák, velmi úspěšně jsem zvládla první pololetí/ v pondělí jedu svou první jízdu v autoškole/ začala jsem chodit do posilovny (nechci křičet, zatím je to měsíc, ale i to se počítá, ne?)/ přítel je moje velké štěstí/ mám nejlepší spolubydlící na světě /a doufám, že všechno, co bylo špatné už nebude/ zklamala jsem se v mé "nejlepší" kamarádce/ dala jsem situaci "na prdel" a už je zase všechno OK :)

Co moje postava?


Odpověď: Stydím se! Stydím se za to, jak se svým tělem nakládám. Ono za nic nemůže, je to všechno v hlavě. O tom, že musím chytnout situaci za pačesy a bez keců a jakýchkoliv výmluv začít žít tak, jak chci. Tak, jak si to představuji. 

Už nic nebude tak, jak to bylo dřív. Jsem připravená čelit sama sobě a vím, že tentokrát je to naposledy, co se vyzývám na cestu lepšího života! 

PS: V Chorvatsku bylo nádherně! <3







15 komentářů:

  1. ♥ Vítej!
    Jsem strašně ráda, že ses rozhodla se vrátit, moc se těším na tvoje články a doufám (přeji ti), aby byly plné odhodlání jako tenhle.
    Přeji i příjemnou první jízdu. Já jsem před tou svou nemohla spát a byla jsem nervózní. Naštěstí jsem si ji prozíravě dala na šest ráno, kdy je u nás malý provoz. :-D Ale jak jsem sedla za volant, nervozita opadla (nebo mě pedály zaměstnávaly víc a já jsem na stres zapomněla :-D).
    Užij i krásný víkend, těším se na články. ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem tu vítaná :)

      Tak já z jízd vůbec strach nemám :) Jsem vpohodě, už jsem se s tím vyrovnala :)
      Musím říct, že jsi parádně zhubla, je to pecka!

      Vymazat
  2. I já si teď procházím návratem! Jsem ráda, že nás v tom bude více! Máš naprostou pravdu, všechno je jen o psychice, ta má dala v posledním půlroce mému tělu pořádně zabrat ...

    Držím pěsti a s radostí do toho!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také ti držím palce :)
      On ta psychika ráda škodí! :)

      Vymazat
  3. Tak tě vítám zase mezi námi. :))
    Držím pěsti, ať ti to tentokrát vyjde! ;)
    Jak vidím ty fotky z Chorvatska, hned bych jela za sluníčkem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych jela za sluníčkem, ale týden je málo :D :))

      Vymazat
  4. Článek plný odhodlání, to je hezké, vítej zpátky! :) Budu se těšit na další články a držet Ti palce, ať to zvládneš!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj zdravím :) Článek plný odhodlání, tak to mám ráda :))) Taky se pokouším něco dělat, už po sto-padesáté asi, ale důležité je, že naděje a snaha neumírá :) Držím palce
    www.toxxxy.blogerka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj zdravím :) Článek plný odhodlání, tak to mám ráda :))) Taky se pokouším něco dělat, už po sto-padesáté asi, ale důležité je, že naděje a snaha neumírá :) Držím palce
    www.toxxxy.blogerka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Tramtadadaddáááááááá :-D Zde máš svých 100Kč, prosím nech za páčí :-D JInak se moc omluvuji za to zdvojení komentáře, já nerada... ale netuším jak se to stalo.

    www.toxxxy.blogerka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tak koukám samé dobré zprávy :) Hodně lidí z blogů zmizelo, to je fakt, ale hodně i přibylo :)
    Máš nádherné vlasy! :) (no dobře, moje jsou podobné, ale tolik kudrnaté je mám jen, když uschnou po umytí, nebo když mi navlhnou) :D

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mi dělají velikou radost =)
Díky =)