sobota 11. května 2013

**PROMĚNA - 102 dní**

Ahoj slečny :)))

Takže, jak vidíte, moje rozhodnutí bylo na moje poměry rychlé :)))
Slečny, zahajuji tedy oficiální proměnu za 102 dní. Nechtěla bych být v tom sama, takže holky, pojďte :)))


A aby jsme tu neměly pořád samé ženské, tak koukejte na tohoto chlapa :





To je kus, co ??? :)))

Musím vám ale říct, že ta dovolená mě strašně nervuje :D Ne, že musíme jet a všechno balit a tak. Takové věci jsou naprosto nepodstatné :) Hlavní je teď moje postava. Teď mi to zase leží v žaludku, protože máme už pevně stanovený termín :) Jsou to 3 měsíce a za ty se dá zvládnout opravdu moc! Já si teď věřím víc než kdy jindy, protože teď se mi naskytla příležitost a tu musím využít a ne hodit za hlavu jako všechny za těch pár let! :)  Taky chci vytřít těm třídním ******* zrak, až mě uvidí v září. Prostě je to už tak a ne jinak. 

Oproti loňskému roku mám opravdu velikou výhodu. K blogu jsem se totiž dostala až na konci prázdnin a to mi moc velkou změnu nezaručilo. Teď vás ale mám a prázdniny jsou před náma. Co víc bych mohla chtít??? Ano, můžete říkat, že jsem na to měla celý rok. Ale každá jsme jiná a já to dřív v hlavě poskládané neměla. Nejsem si jistá, že bych někde upadla, ale jo, ROZSVÍTILO SE MI :DDDD :)

Chtěla jsem uveřejnit fotku, jak tedy vypadám teď, když začínám. Bohužel nerada bych schytala nepěkné komentáře. 


Přidáte se někdo slečny??? :) Zítra začínáme na 150% :) Cvičeníčko, pitíčko a papáníčko :)))
Mám vás ráda
Tesh <3

25 komentářů:

  1. jdu do toho s tebou :-) hned zítra ráno začnu :-) a pořádně...!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda!!! :) Už jsme dvě...Můžeme si odškrtávat dny ;) Potřebuji to snad ze všech nejvíc :D

      Vymazat
  2. Nejlepší na hubnutí jsou sacharidové vlny :) Já jsem vlněla 2 měsíce a musím opravdu říct že výsledky jsou báječné. Fotku můžeš přidat, já si myslím že ošklivé komentáře tu nebudou!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, na těch SV asi něco bude, ale slyšela jsem víc negativní hodnocení.. :/ Něco si o nic najdu, ale vlnit můžu až od prázdnin :))

      Vymazat
    2. No sice je to pakárná jist každý den kuřecí s rýží a tvaroh :) já jsem byla úplne vyřízená,ale pak jsem si zvykla :)

      Vymazat
  3. Mám nad Tebou malinký náskok, ale rozhodně pokračuji s Tebou! ;-) Držím pěsti! A my to zvládneme!

    OdpovědětVymazat
  4. Nee, čas mám nastavený dobře, takže 21:13 je správný čas. Máš to nějaké opožděné. ;-D
    Fandím ti v proměně! 3 měsíce jsou opravdu dlouhá doba, důležité je nezapomínat na cíl, což se mi párkrát stalo, ale osvědčil se mi kalendář na zdi a odškrtávání dnů. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na cíl , což je dovolená zapomenout nemůžu :D Ale mohly by mi splývat dny :/ což by mhl být menší problémek :D

      Vymazat
  5. Fotka by byla super motivace a i zveřejnĕní výšky a váhy, lépe t.oho pak človĕk dosáhne:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. výšku i váhu mám zveřejněnou v pravém sloupečku nahoře :) Fotka je trošku jiný kafe :D

      Vymazat
  6. Ty brďo, tak tomu říkám motivace. Odhazuju čokoládovou tyčinku za sebe a jdu se pustit do cvičení ;-). Držím palce sobě i tobě!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Si myslím, že odhodíš tu čoko tyčku :D !!!! Taky ti držím palce :)

      Vymazat
  7. No jéjé, tak já už první den prošvihla :D ..nevadí, připojím se minimálně pravidelným cvičením :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TO vůůůůůůbec nevadí!!!! :) Můžeš začít třeba u symbolické stovky :)))

      Vymazat
  8. ale nééé jsem den pozadu!!:D začnu asi až příští týden, jelikož teď maturuju tak nemám čas na cvičení ale snažím se alespoň nežrat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale víš co, oddalování je jen to nejhorší :)))

      Vymazat
  9. jdu do toho taky teda už sem začala ,ale mám aspon motivaci že v tom nejedu sama

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mi dělají velikou radost =)
Díky =)