sobota 23. března 2013

** I can do it **

Ahojte holky :)

Ne, nadpis ve vás neměl nabudit pocit, že jsem to opět pokazila a chci vám tady vtlouct do hlavy, jak zase budu vzorná, všechno dodržovat a že to  zvládnu se vším všudy.

JO, JÁ TO ZVLÁDNU SE VŠÍM VŠUDY.

 

Ale nový začátek nepotřebuju :) Já to totiž už zvládám :)  Zase mám pocit, že mi to jde a jsem opravdu šťastná.

Tak se vám s tím chci pochlubit, ale začneme tímto : ............................................................................

................................... tak holky :)
V neděli, jakožto pilná studentka ( :D ) jsem se vydala na cestu na internát. Hned ráno, když jsem vstala jsem si stoupla na váhu. Šťastná jsem z ní dvakrát nebyla. Taky mě šíleně bolela hlava, ale já do sebe nalačno kopla brufen a že to bude OK.  Odpoledne se mi udělala po cestě špatně, přímo nemocně. A tak jsem byla ráda, že mám v místě intru babičku u které jsem si vyležela nemoc až do středy. Měla jsem nějakou divnou chřipku, horečky mě lámaly a já pomalu neměla sílu (jak je to v té reklamě) : ,,Nedosáhnu na ovladač! ..."  :D :D Takže přesně tak :)  V ten moment jsem na TV neměla vlastně ani pomyšlení.

 Musela jsem se vzdát na celý týden školy a už je to tu zase. Jakmile vypadnu z tempa, tak ztrácím přehled a v tom momentě panikařím a už nechci do školy, nechci to dohánět, mám strach ze špatných známek a testů. ://

V tomhle jsem strašná a kdybych mohla, tak bych zůstala doma další a další týdny a byl by ze mě totální flákač a byla by zase ta situace, která nastala, když jsem musela odejít z gymplu. Kvůli které jsem musela odejít. Sice mi to nikdo neřekl, ale vnitřně jsem cítila, že tam nemám co dělat, že to nedám.

Ale to nevadí, stejně teď nebudu ještě cvičit, protože moc kašlu a nechci, aby mi to sedlo na průdušky. A celkově ještě vyléčená nejsem, ale musím se pustit zase do toho školského boje. Nesmí mi utéct další hodiny. Nesmím zameškat úmyslně další písemky!

Potřebovala bych pořádně nakopnout a třeba i do hlavy, třeba by se rozsvítilo ://

Ale pokračujeme :) Dneska jsem se dívala na naši MISS 2013 .
A moc jsem fandila slečně č. 3 (vlevo), takže jsem ráda, že se můj "odhad" někde objevil, protože já to mám tak, že vždycky vybírám a přebírám a nakonec mamka plácne nějaký číslo a to to vyhraje... :D :D
Nemyslím si o sobě nic extra, to taky ani vzhledem ke své postavě nemůžu, ale některé slečny mi přišly, že v takové soutěži nemají opravdu co dělat. 
Všimly jste si, že už ta soutěž ztrácí na svém kouzlu??? Vždycky to bylo načinčané, spousta všeho okolo, více aktivit, volné disciplíny, zvířata. A teď ? Promenáda v plavkách hned po představení slečen, více reklam než té "velké" události, plavky že bych se v nich radši utopila, a vlastně jedna velká reklama na šperky za milióny a šaty za desetitisíce. Hosté za to nemůžou, a myslím, že ani ne moderátor, ale někdo, kdo vůbec takový program pustil mezi lidi. Rovnou mohly říct missku a konec programu :D 

Jeeeeejda, to jsem se rozepsala, docela mě to štve totiž ! :) :D

To sem vám ještě neřekla, že mamka řekla.... Terkoooo, zhubni, ať tam můžeš jít příští rok taky :D Tak to teda nevím, co si mám myslet... :D :D Ale když jsem se teda koukala na ty holky, tak bych možná prorazila :D :D :D (nechci nikoho urazit) . 

Takže to shrnu. Kila šla dolů. Nemoc vygradovala. Rodinné vztahy jsou u nás momentálně jako na houpačce. Moje škola je na bodu mrazu. Moje sebevědomí v tomto ohledu taky a tak jen pevně věřím, že se zase odrazím odedna, protože níž už to nejde... :) 

Papa slečny mé :))) 


Co říkáte na nové MISS(ky) ? A také na můj způsob "učení"? 

Tesh <3

13 komentářů:

  1. to s tou nemocí a následně školou znám, taky se mi tam vždycky už po tom nechce..
    na missj sem se vůbec nedívala, přijde mi to jako hloupá soutěž a ty holky jsou často hloupý a nemaj tam co dělat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a víš co, já tomu zase utekla.... musela bych jet ve středu domů, protože máme velikonoční "prázdniny" . A nemoc se se mnou ještě nevyřídila :D

      Vymazat
  2. dřív tam byly celkově ty holky hezčí =)) ale tahle je moc sympatická =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. prolomila to, že nevyhrávají holky s krátkejma vlasama... Ale an, je sympatická :)))

      Vymazat
  3. Já když je viděla vyfocené v magazínu, tak jsem si říkala, no krátkovlasá to snad nikdy nevyhrála, ale tahle má tak krásné rysy v obličeji, že strčí do kapsy ty ostatní. Připomíná mi Alice z Twilight. Takže jsem se trefila :) A také si myslím, že to stálo za prd, když to měl Zapletal, tak to mělo daleko větší úroveň:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, ještě aby ses netrefila... :D Já jsem se skoro nikde neviděla do včerejšího večera. Fakt to není už taková bomba... Buď by to měl moderovat někdo, kdo tomu dá grády a nebo by nebyli špatní i dva chlapi ... No, rozhodně bych to zorganizovala jinak :DDDDDDDDDDDD

      Vymazat
  4. Držím moc pěsti v cestě za vysněnou postavou! :) Nejsi v tom sama!

    http://spolecnacesta.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. áááá nemůžu jinak než sledovat tvůj blog. Přesně někoho jako ty jsem hledala, někdo kdo bojuje s kily a má více než 60 kg. Jdu do toho taky ! S mou vůlí to není jednoduché, tak doufám když budu koukaat na tvůj blog dodá mi to vůli. Díky za tvé posty !!!!!

    My Little World By Lori De Vaga

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. áno, s mojí vůlí to taky není zrovna jednoduché !!! :D Dělá si prostě co chce a nikoho se na nic neptá :))) :D Zvládneme to, musíme v to věřit a hejbat zadkem :D:))) ;)

      Vymazat
    2. Holky, tak s tou vůli jsem na tom asi podobně. A taky začínám, resp. začínám psát a mimo jiné taky o hubnutí a taky mě, Tesh, strašně potěšilo, že je tu někdo, kdo je na tom podobně jako já :) Držím ti palce a díky za tak motivující články, jaké píšeš :) Jo a Missku jsem sice neviděla, ale krátké vlasy rulez! :D

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mi dělají velikou radost =)
Díky =)