čtvrtek 28. března 2013

**Gabriella Salvete**

Ahojte slečny,

tak jsem tu s novým tématem, jak jsem říkala =)

Pokud si můžete všimnout, tak jsem asi poprvé dodržela článek na druhý den :D , nikdy dřív se mi to nepovedlo :)))  článek --->  ZDE

Dnes tedy představuji něco, co už některé znáte nebo jste už měly (dávno) :D Ale to je jedno, je to moje premiéra a bude to tak, jak jsem si to namyslela :D  (áno, beran opravdu jsem)

google.com


Chcete vidět moje oko ? :DDD ................
Jako první začnu tekutými očními linkami - Gabriella Salvete 


Jelikož jsem byla zvyklá na štěteček u linek od miss sporty, tak jsem si hned u prvního tahu řekla, že to bude chtít cvik :D Protože jsem přizpůsobivá, tak tomu dávám max. 3 použití a potom to bude perfektní. 
Tyto linky totiž mají hrot, na internetu jsem našla, že jsou i se štětečkem, takže je to super, každá si přijdete na své =))
Přijdou mi takové víc lesklejší. Vydržely mi přes noc a ani se moc nerozdrolily (jo, vím se mám na noc odličovat, ale co bych pro vás neudělala :D ). Pokud nenajdu lepší linky, tak se budu k těmto určitě vracet, protože mám citlivé oči a miss sporty mi moc nesedí :D  Takže holky, tyto fakt neštípou v očích !!! :)) :D


Teď rozeberu řasenku GIOIA mineral - GS

Tato řasenka mě jako první samozřejmě uchvátila obalem. Po otevření jsem se nestačila divit u kartáčku :D Opravdu veliký. Tady máte porovnání kartáčku řasenek GS a miss sporty.

Je to řasenka na objem, takže se tomu kartáčku asi nemůžu divit :D Možná proto, že nemám moc dlouhé řasy, tak se mi ten kartáček pořád nějak dotýkal tam, kde neměl. Takže jsem musela před konečnou podobou trochu odličovat. 
A tady to máte : 

PŘED/PO

Holky, berte to s odstupem :D Fotit oči si ještě fakt neumím :D 

Mám vás ráda :) 
Tesh

10 komentářů:

  1. Páni ta řasenka je opravdu dobrá, máš kráásné řasy :)

    OdpovědětVymazat
  2. wow neskutocne mihalnice!!

    Inak ak ťa trápia vyrážky dnes príspevok o najlepšom make-upe,ktorý lieči ale aj prekrýva, tu:
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/recenzia-sebium-al-korektor-bioderma.html

    OdpovědětVymazat
  3. Ta řesenka vypadá super! Zrovna včera jsem si říkala, že ty co mám doma mají už to nejlepší za sebou, tak to beru jako tip na nákup...:D

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, to jsem ani nečekala, super efekt!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mi dělají velikou radost =)
Díky =)