středa 7. listopadu 2012

WEEK xxx..... :)

Ahojte holky :)

Tak bych vám chtěla říct, že se vám už hlásím z intru a taky z nového noťasu... :)
Na intru je to něco, na co nejsem vůbec zvyklá a taky něco, co mi bude dlouho trvat, než se to naučim :) :D Všechny různé pravidla.... 

A víte, to jídlo, no to je strašné :D Musím ale chodit na všechny jídla, které tu nabízí, protože maminka se bojí, aby jsem náhodou netrpěla hlady. Dnešní jídlo vypadalo tak : * snídaně : cerálie s mlékem, 2x croissant s čokoládou, 2x suk (pečivo) a dva trojúhelníčky sýru. Já to viděla, tak jsem si to hned balila všechno s sebou ... :D nejdřív jsem ale nevěřila, že je to všechno pro 1 osobu... :D Potom jsem se porozhlídla po jídelně a všichni to měli u sebe, tak jsem jsem si to vzala taky..: D na snídani jsem snědla jen ty cerálie a na svačinu do školy jsem si vzala 1 croissant, druhý jsem snědla někdy v průběhu odpoledne. Dva suky i sýr jsem vyhodila, protože nemám šanci to spořádat, když chci hubnout a taky navíc, je to děsně moc a já to prostě nesním, JE TOHO MOC. A každý den ?  :D Dnes  jsem tady měla  snídani poprvé.  
*oběd: tak na tom jsem byla taky poprvé, měli jsme hrachovou kaši s kouskem uzeným, chleba a taky  potom ještě banán... Hrachovou kaši mám ráda, takže mi problém nedělá, jako některým :)
*večeře: kopec rýže, maso, šťáva zahuštěná z masa (asi) a ledový salát

Doufám, že to budu nějak korigovat a i s takovým jídelníčkem dál hubnout :) ikdyž pochybuju, uvidím, jak to bude dál, spím tu teprve třetí noc :) Holky zatím vpohodě, jsem na pokoji se dvěma prvačkama... :D ale cca jen na měsíc... Jsou to šílené slečny :) Zítra napíšu něco lepšího, protože už zítra jedu domů. V pátek máme den otevřených dveří, tak máme volno :) Už se i těším docela domů :D ... 

Vůbec nevím, kolik vážím.. Váhu jsem neviděla už 2 týdny. Napravím, všechno napravím... :D :) !!!

Mám vás ráda.
Papa
Tesh <3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mi dělají velikou radost =)
Díky =)