sobota 13. července 2013

** 30ti denní výzva **

Ahojte všichni :))

Dnešní článek bych chtěla zaměřit na facebookovou 30ti denní výzvu. Slečna, která tyto stránky založila začala pořádně cvičit, protože ji štvalo její bříško a chtěla si zpevnit a začít tvarovat postavu. Povedlo se to jí, její sestře, jejím kamarádkám a blízkému okolí a proto si tuto stránku, kdy radí, fotí cviky, vytváří nové a nové 30ti denní výzvy.

Můžete si říct, že takové stránky může vytvářet každý, ale dost lidí se už chytlo, hlavně slečny, a opravdu 30 dní cvičili a výsledky se dostavily. Tato stránka má už přes 50.000 fanoušků. Momentálně organizují i hromadnou dovolenou do Itálie a hned bych jela, kdybych mohla :D Určitě to bude parádní, ti lidé se totiž vůbec neznají, ale jedou. Dovolená plná cvičení, relaxování, zábavy a zdravého jídla. 

Co se týká výzev, tak si vybere určitě každý. Je tu výzva na břich, boky, zadek, stehna, lýtka,záda, vršek (:D)... A když si to všechno pročtete, tak zjistíte, že je nejlepší se vyfotit hned 1. den a cvičit a cvičit a když se vám za těch 30 dní něco povede, tak fotku můžete poslat :)) 

Já jsem dnes začala výzvu břicho, zadek a boky. A do toho se tedy každý den vidím s Jillian :D 

Celkově paní cvičila 3 měsíce.

Stojí to za to! :)))

Tesh





4 komentáře:

  1. Vůbec tu stránku neznám, určitě kouknu, je to zajímavý nápad :D :)

    Jinak jako, jsi šílenec, já s Jillian cvičila 5 dní(30day shred myslím), jenom ten nejjednudušší level a pak jsem se z toho zotavovala další 3 měsíce, bolela mě kolena, záda, všechno :DD takže jestli dokážeš Jillian + tyhle různý další cvičení, tak máš fakt můj obdiv!

    OdpovědětVymazat
  2. wow, pěkné změny, taky na tu stránku mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  3. AHOJ A kde je ta výzva :D nebo podle čeho to cvičíte?

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mi dělají velikou radost =)
Díky =)