úterý 4. prosince 2012

DAY TWO

Ahojte holky :)

Teď tak sedím u telky a koukám na ZHUBNI NEBO PŘIBER. Dnes je mi líto obou těch holek tam. Ale kolikrát si říkám, že bych vážně nesnědla  tolik toho jídla, co si tam ti obézní dávají. Vážně toho tam mají hromady!....

Dnes si myslím, že mi to šlo fajn, až na pohyb. Do toho mě jedna nejmenovaná osoba tlačila ze všech sil, ale já se prostě nedokopala...... :D :D :D  Dnes jsem musela pouklízet jeden pokoj po zednících, a to byl teda bordel !,.... :D Předělávali jsme jednu místnost v domě.  Sekala se celá elektrika, na katastrofa.... :D  V podvečer na mě přišly takové ty domácí práce. Ale teda nic moc dnes. Zase jsem po dlouhé době pocítila ten "zdravý" hlad, který jsem potřebovala už konečně zase cítit. Zítra si vezmu na procházku asi psa a půjdem minimálně na hodinu ven. Potřebuji to já i on.... :D



Co jsem dnes projížděla na internetu, tak jsem narazila na , no jen se podívejte ;) :




Holky, to jsou postavy co ??? Ale vím, že za tímhle jsou i dny úplného hladovění na ty přehlídky.... Ale i tak... :D  Krása krása..... :))))) 

Dnes jsem toho teda moc nenapsala no..... :D 
Pa :)

Tesh 

1 komentář:

  1. A že jsem se nadřela, co se týče toho přemlouvání, skládat fůru dřeva by bylo lehčí :DD Takže ZÍTRA ! Já si tě pohlídám, lemro líná, fuj :D

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mi dělají velikou radost =)
Díky =)