čtvrtek 7. února 2013

** Dva jumpingy ve dvou dnech **

Ahojte holky :)

Jak jsem se už vyznamenala v nadpise, tak vám říkám, že jsem to fakt dala. Byly jsme na jumpingu včera  a dnes  taky. A co můžu říct?? Zabíjárna :DDD Šly jsme asi 1,5 km asi hodinu , jako zpět :DDD

Jinak vám chci napsat, že tu vůbec nebudu až do úterý.  Nejedu totiž domů, ale zůstávám tu na kousek prázdnin :) Doufám, že mě nebude babička vykrmovat :D Nesmím přibrat, když jsem byla tak moc sportoovat, nebylo by to totiž k ničemu.... A ještě, nedokážu vysvětlit kámošce, že některé müsli tyčinky jsou fakt kalorické a nejsou moc zdravé :D No, buď dělá hloupou nebo už vážně nevím :D


A teď proč tu nebudu.... Babička totiž nemá internet :D Nojo, ale ona ho nepotřebuje :)))

Dnes jsem si na véču ukuchtila těstovinovo zeleninový salát se sýrem a šunkou/ + lžíce zakysané smetany.
No, snědla jsem ho asi kolem půl 5 a myslela jsem, že se na tom jumpingu ( byl až v 6) asi pozvracím :D
Takže, jíst buď dřív a nebo až potom.... nevím, kdy to bude nejlepší :D

Ale jo, jumping miluju... Jsem ráda, že jsem konečně něco našla, co mi padlo :)))) 

Napíšu co nejdříve :))
Papa slečny
Tesh

5 komentářů:

  1. Na jumping pěje chvály i má starší segra, ale to je to vážně až takový záhul? :-D Plánovala jsem to taky čas od času zkusit, tak koukám, že se to asi vážně vyplatí :)
    U babičky se drž a víš co "dnes nejez nic, čehob bys zítra nelitovala" :)
    No, momentálně mám ai 170/61 :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je bezva, že sis našla "to svoje", co ti vyhovuje. :)) Já zjistila, že v Olomouci, kde aktuálně studuji, jsou také hodiny jumpingu, takže se tam možná vydám, abych to občíhla. Ale stejně nedám dopustit na cvičení pěkně v teple domova. :)) Člověk má na to klid a nemusí se bát, že ho bude pozorovat okolí. I když pozor, příští pátek se chystám s přítelem do posilovny. Vzhledem k tomu, že jsou tam většinou samí chlapi, se zřejmě jejich pohledům nevyhnu. :D
    Užij si to u babičky a buď ráda, že nemá internet, alespoň si od toho virtuálního světa oddychneš. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj máš hezký blog..:) jumping je výborný! jinak přeju hodně štěstí u babičky, já se od té svojí vracím minimálně o 2-3 kila těžší..:D
    http://iwantbewinner.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý, já se udržela... asi jsem přibrala, ale není to ani kilo :D tak jsem ráda.... :D každé kilo mi totiž vrtá v hlavě... :D

      Vymazat

Vaše komentáře mi dělají velikou radost =)
Díky =)