čtvrtek 29. listopadu 2012

29.11.

Ahojte slečny.... 

Dnes na mě tak strašně lezlo spaní, že to nebylo zdravý...... :D Ve studijce jsme vytuhly všechny 3 holky na pokoji a celý jsme to prostě prospaly..... :D

Bolí mě celej člověk ze včerejšího tělocviku :D, hráli jsme basket.... :D Nemůžu zvednout ruce a anise pomalu nadechnout, aby mě něco nebolelo, to je to mé zanedbávané CVIČENÍ !!!!! :D Vážně se těším do té posilovny. Ale protože jsem od pondělí do středy doma, tak máme jít poprvé do posilovny až ve čtvrtek.Po tomhle zjištění mě kamarádka málem zadupala a já sebe taky.... :D Ale  budu hlídat, takže to mi  vydá alespoň za 3 hodiny cvičení denně :D :D :D :D Brácha je dosti akční....


A od prvního cvičení si sepíšu všechny parametry a články budu poctivě značit tak, aby  jsme se tady v tom všechny vyznaly... vlastně i já..... :D :D


Jinak dnes byla na večeři "květáková omáčka" a těstoviny.... na pozvracení opravdu dobré !!!

Zítra napíšu více :)))))

Papa
Tesh <3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mi dělají velikou radost =)
Díky =)