čtvrtek 15. listopadu 2012

15.11.

Ahojte :)

 Dnes jsem tááák strašně unavená, že ani nevím, z čeho.  Dnes jsme u nás měli celkem pěknou zimu.
Vyfotila jsem vám naši dnešní snídani, ale jak jsem zjistila, tak jsem si doma zapomněla usbčko. Zkoušela jsem to přes Bluetooth v noťasu, ale jaksi marně... :D Jím 3x denně- 4x denně, jím stejně, jako když jsem pochytila inspiraci u Juicy...  mám pocit, že by nějaké to kilo být dole mohlo :) Cítím na sobě, že mám o něco málo menší břicho, takové splasklejší :) Už se těším zítra na váhu :D .....

Teď jsem dostala pěkný hlad.. :D Ale to bude fajn !.. :D Pujdu do sprchy, poslechnu písničky a zalehnu... Dnes jsem opět jasná... :D

Papa SLEČNY :)

Tesh <3

2 komentáře:

  1. Já jsem pořád unavená a už mě to unavuje :D
    Snad už je nějaké to kilo opravdu dole, přála bych ti to :))

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak, když člověk drží dietu, tak by měl být spíše unavený. Na druhou stranu, když jíš zdravě, tak můžeš mít třeba nedostatek vitamínů.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mi dělají velikou radost =)
Díky =)