pondělí 12. listopadu 2012

12.11.- Osvětim

Ahojte :)

Osvětim byla fajn. Nemůžu říct, že super, ani že se mi to líbilo, protože to by nebylo zrovna na místě. Takový ten špatný pocit, když procházíte těmi místy, kde se všechno to dělo. Měli jsme paní průvodkyni polku, která mluvila perfektně slovensky, ale i tak ji bylo občas špatně rozumět.
Všichni jsme dostali sluchátka, napojili je do takové krabičky, něco jako "volkmen", naladili jsme si kanál a tam jsme ji všude slyšeli, ať jsme byli od ní daleko, jak jsme chtěli, tak jsme ji slyšely.  :D

Tak a teď to naše dnešní papání :D
Ráno jsem šla na snídani, na snídani byl čoko-jogurt, stejně jako minulý týden :D To bylo tak v 7.00. Potom na sváču sem si dala s kámoškou na půl mandarinku, cca v 10.00 a taky kinder. Dál jsem si dala ve 12:00 rohlík se sýrem. Po cestě zpět jsme snědli 3 mandarinky, bebe, půlku rohlíku, jablko a pili jsme čaj.... :D To to bylo jídla!  Dnes žádné časové "něco". Prostě jsem to měla rozházené.

A Adélko, já se polepším :)






Ještě se vrhnu na učení, nějaké to účetnictví a taky angličtina. Snad to budu brzo umět !.. :D

Tesh <3

3 komentáře:

  1. Osvětim mě láká. Chtěla bych se tam podívat. Čím si museli lidé projít..

    OdpovědětVymazat
  2. Do Osvětimi bych chtěla jednou jet. Určitě to je zážitek na celý život .. :)
    Nemůžu si pomoct, ale dostala jsem z tvého jídelníčku hroznou chuť na čaj :D Nechápu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že tě to nakoplo k chuti ... :D :D ještě že jsi nedostala chuť na to kinder bueno... :D

      Vymazat

Vaše komentáře mi dělají velikou radost =)
Díky =)