neděle 5. května 2013

** CVIČENÍ + VÝZVA **

Ahojte kočeny =)

Dnes mám dobrou náladu a to jsem spala jen 8 hodin :D Doufám teda, že mi nezkazí náladu zase ty hromady učení, co máme na každé pondělí :) Už myslím jen na to, ať je úterý večer a já můžu hodit nohy nahoru s tím, že ráno jako nevstávám :D



Každopádně!!! Váhu jsem začala milovat :D (to jen zase na pár dnů, dokud se nerozhodne jinak), protože mi ukázala o kilečko míň. Je fakt, že jak bojuji s tím mým pitným režimem, tak se zavodním a hotovo. Ve středu jsem vážila 84-85. A co jsem začala pít a pít a pít, tak dneska 81. Je to brutální...není to žádný mega pokrok, ale minulý rok jsem si to nakráčela do letních prázdnin skoro s devadesátkou na krku a nijak jsem to neřešila. Proč? Protože jsem byla úplně blbá a měla jsem asi zatmění. Když to půjde tak dál, tak se nevyhnu tomu, že do prázdnin vpluju s krásnou číslicí na začátku a to je ---> SEDM!!! <---- (taky jste si vybavily tu reklamu? :D)

Ať pořád jen nekecám, tak se pošoupneme. Chci vám ukázat, co teda cvičím a ještě nějaké vyžádané cviky na nožky :)





Jako první vám musím představit ----> BEBE VÝZVU   <---- :))) Na tu jsem narazila u Monči zde.
Je to perfektní program, kdy si nastavíte délku kraťučkých cvičení. Nastavit si můžete minutu, dvě nebo čtyři. Za odcvičené dny získáváte různé "ocenění", takže je to určitě motivace. Toto kraťučké cvičení by se mělo cvičit ráno a jeho účel je nastartovat metabolismus. Nastavit si program můžete na měsíc, dva, tři....atd. :) No prostě, koukněte se, zaregistrujte se a cvičte :)))) Minimálně minutka denně to nic není :)
(Já už mám dnes odcvičeno)

Jako další představují výzvy, ke kterým jsem přišla hlavně na facebooku. Dneska už jedu 4. den a to znamená, že u crunch a squat challenge mám dnes REST. Ale plank challenge valí dál na 150 % :))))) Stejně si musím udělat nějaké cviky na to břicho, to nemůžu nechat jen tak.





Dál se věnuji sportu, který na mě zanechal už nějaké "následky"...třeba vydlabaná už třetí dírka na pásku :D :))) A je to JUMPING :) 
A ještě KALANETIKA, která mě vůbec nebaví, ale máme to už zaplacené, tak to musím dochodit. Je to jen do konce května, takže pffffff. :))) 

Teď abych se dostala k těm cvikům na nožky, tak musím říct, že na každé stránce, co jsem otevřela byl jako první bod ÚPRAVA JÍDELNÍČKU, což je pochopitelné. A jako druhý bod CVIČENÍ na nohy. 
Našla jsem něco jako: 

CHŮZE

PŘEDNÍ ČÁST STEHEN (- Jako nejúčinnější se prokázaly tzv. „dřepy do výpadu“ (mohou být i bez činek, viz. obrázek)

 DALŠÍ NEJÚČINNĚJŠÍ CVIČENÍ ,které můžete provádět v posilovně, ale lze to i bez přístroje, pouze na židli – i samotné propínání nohou je namáhavý pohyb.

STAHOVÁNÍ A ROZTAHOVÁNÍ STEHEN  (na přístrojích v posilovně)

NEBO!
Ten samý pohyb, ale v tureckém sedu. Pokud nohy nemáte protažené, ucítíte nejdříve, jak se Vám protahují třísla, ale po chvíli určitě poznáte, jak se Vám svaly namáhají.




Přinožování
Tento cvik je nejlepší provádět na zemi. Pod sebe položíme podložku, abychom neměli moc tvrdý podklad. Položíme se na bok, opřeme se loktem o zem a nohy pokrčíme v kolenou. Horní nohu zvedáme nahoru a dolu, ale musíte si dát pozor, aby se nepohybovala žádná jiná část těla. Obě nohy vystřídáme desetkrát po třech sériích.

Obrácené přinožování
Tento cvik je na provedení nejnáročnější, ale také ze všech předchozích nejúčinnější. Opět si lehneme na bok jako v předchozím cviku, s jediným rozdílem - horní nohu pokrčíme v koleni a položíme před spodní.

Nyní hýbeme směrem nahoru právě tou spodní nohou. Nohu bychom měli zvedat, tak vysoko, jak nám to jen půjde a přitom si hlídat, že je stále natažená. Znovu opakujeme s každou nohou desetkrát ve třech sériích.

Kývání
Klekneme si na podložku, opřeme se o lokty a jednu nohu protáhneme buď do roviny nebo jí pokrčíme do pravého úhlu. S touto nohou pomalu hýbeme směrem nahoru a dolu, přičemž pohyb musí vycházet z hýždí. 




Mějte se krásně slečny a ať vám to při pondělku pálí!!! :D :)))
Tesh 

7 komentářů:

  1. Gratulace k dalšímu kilču dole! :) Já teď jedu squat challenge, jsem stejně jako ty ve 4. dni, a pěkně mě z toho bolí zadní stehna, tak jsem zvědavá, co to se mnou udělá...:)) I ta BeBe výzva vypadá dobře, ale na kolej se mi to moc nehodí, před spolubydlou křepčit nechci... ledaže bych si to cvičila v jinou denní dobu, ale to by pak možná ztrácelo význam... ale mohla by to být dobrá zábava na prázdniny...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, na prázdniny jako vyšitá :D Já má štěstí, že moje spolubydlící je už pryč a já mám pokoj jen pro sebe :D :))))

      Vymazat
  2. zatnout zuby a makat xD NO excuses!

    Tatin mi řekll, že to bypadá, jako kdyby mi do misky někdo nas*al a nablil xD asi tak xD ale nenasral mě xD ceeeeeelý jsem to spapala XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DDDDDDDDDDDDDDDDD tvůj táta je teda číslo :D

      Vymazat
  3. Moc Ti fandím a držím pěsti! Procházím si dost podobným bojem!

    OdpovědětVymazat
  4. Super blog, drzim palce pri dosiahnuti ciela. Verim ze to dokazes, mas odhodlanie a to je najdolezitesie


    http://theshortiesfashion.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mi dělají velikou radost =)
Díky =)